Kiedy usłyszeliśmy slogan „inwestycja”, dyrektor generalny Berkshire Hathaway, Warren Buffett, był pierwszą osobą, o która przyszła mi na myśl.  W końcu nie bez powodu legendarny miliarder zamienił swoje 10 000 dolarów w latach pięćdziesiątych w 88 miliardów dolarów. Warto wspomnieć, że od 2006 roku przekazał także na cele charytatywne łącznie 37 miliardów dolarów akcji Berkshire Hathaway.

Według analityków z Wall Street najlepsze firmy mogą przynieść prawie 90% wzrost sprzedaży. Wybrane firmy powinny w pełni wykorzystać ożywienie gospodarcze. Na samym dole znajduje się Amazon, który jest już światowym liderem w tej branży

W portfolio Warrena Buffetta są prawdziwe perełki Prorok Omaha, jest wyjątkowym autorytetem w społeczności inwestorów. W latach 1965-2019 średni roczny zwrot akcjonariuszy Buffetty wyniósł 20,3%, a całkowity zwrot 2744,062%!

Wall Street i inwestorzy indywidualni często zwracają baczną uwagę na  transakcje. Biorąc

pod uwagę fakt, że w najbliższych latach będziemy znajdować się w otoczeniu niskich stóp procentowych, nadal dominować będą akcje wzrostowe. W portfelu Buffetta znajduje się około 50 papierów wartościowych, a 5 z nich zostało zidentyfikowanych przez Wall Street jako papiery o największym potencjale w 2021 roku.

Kalkulowany wzrostu sprzedaży akcji  StoneCo wyniesie 61%

StoneCo jest kolejną firmą w portfolio Buffetta. Wall Street przewiduje, że do 2021 roku przychody wzrosną o 61%, co doprowadzi firmę do szczytu. Reputację StoneCo i długoterminowy rozwój przypisuje się jej wzorowej roli pośrednika w płatnościach dla małych firm w Brazylii. Małe firmy w Ameryce Południowej nadal działają mimo pandemii koronawirusa, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom e-commerce StoneCo.

W trzecim kwartale łączna kwota płatności dokonanych za pośrednictwem sieci StoneCo wzrosła o 114%. Baza klientów wzrosła o 41% do ponad 582 000. StoneCo wciąż znajduje się we wczesnej fazie rozwoju, ale proponowane przez nią nowoczesne rozwiązania oraz ciągły rozwój platformy finansowej sprawiają, że firma powinna kontynuować trend wzrostowy.

Przewidywany wzrost sprzedaży+89% akcji Snowflake

Snowflake to firma zajmująca się przechowywaniem danych w chmurze. Posiada kilka cech, które wyróżniają go na tle innych firm. Działa w oparciu o model pay-as-you-go (usługa, która umożliwia rozliczenie na podstawie rzeczywistego zużycia), a nie model subskrypcji. Dzięki temu pobieranie opłat od klientów na podstawie ilości przechowywanych przez nich danych jest bardziej przejrzyste.

Ponadto fundament Snowflake jest zbudowany na fundamentach wielu wiodących dostawców infrastruktury chmurowej. Większość firm ma trudności z udostępnianiem danych przechowywanych w chmurze, jeśli korzysta się z usług wielu dostawców. Dla Snowflake nie jest to wyzwanie, ponieważ pokonuje te bariery, dzięki czemu może zapewnić bezkonfliktowe udostępnianie danych.

Mastercard: oczekiwany wzrost sprzedaży o 19%

Mastercard stanowi drugą co do wielkości część płatności online przy użyciu kart kredytowych w Stanach Zjednoczonych. Jeżeli kampania szczepień przeciwko koronawirusowi zakończy się sukcesem, a firmy zaczną otwierać się, jest prawdopodobieństwo, że klienci będą płacić więcej za produkty. Warto również zauważyć, że MasterCard działa wyłącznie jako pośrednik płatności, a nie pożyczkodawca. Kiedy problem ekonomiczny jest nieunikniony lub nawet gorzej jest recesja, MasterCard unika bezpośredniego bólu narastających zaległości kredytowych (tak jak ma to miejsce w przypadku dzisiejszych firm). Bezpieczne granie w gry i naleganie na wysokie zyski są tym, co utrzymuje Mastercard w czołówce przez długi czas. Ponieważ gotówka jest nadal wykorzystywana do transakcji na całym świecie, przychody MasterCard będą nadal wykazywać znaczny wzrost.

Liberty Latin America: 19% prognozowanego wzrostu sprzedaży

Według Wall Street latynoamerykańska firma telekomunikacyjna i światłowodowa ma osiągnąć 19% wzrost przychodów w 2021 roku. Dwucyfrowy potencjał wzrostu wolności w Ameryce Łacińskiej można przypisać dwóm katalizatorom. Pierwsza to sytuacja gospodarcza spowodowana pandemią. Wiele operacji biznesowych skurczyło się, głównie z powodu spadku aktywności abonentów i przychodów z roamingu. Ożywienie gospodarcze spowoduje odbicie przychodów z telefonów stacjonarnych i komórkowych.

Liberty Latin America nie uniknęło wykorzystywania przejęć do napędzania swojego wzrostu. W kwartale zakończonym we wrześniu sfinalizowała przejęcie aktywów AT&T w Puerto Rico i na Wyspach Dziewiczych Stanów Zjednoczonych za 1,95 mld USD. Ponadto pod koniec czerwca Liberty Latin America ogłosiło zamiar przejęcia firmy telefonicznej Kostaryki o wartości 500 milionów dolarów. Transakcje te stawiają firmę na ścieżce stabilnego wzrostu w 2021 roku.

 

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.